مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-14سياسي

تفکر انقلاب اسلامی در کل دنیا در حال جریان سازی است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن می خواهد طوری القا کنند که کشور به بن بست رسیده در حالی که تفکر انقلاب اسلامی علاوه بر منطقه نیز در کل دنیا در حال جریان سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین پرسنل و مدیران بنیاد مستضعفان که در اهواز برگزار شد، بیان کرد: بنیاد مستضعفان در عرصه جهاد اقتصادی با فعالیت های سالم و مردمی نقش مهمی را در رونق اقتصاد کشور دارد.

وی با تقدیر از حضور منسجم و مردمی بنیاد مستضعفان در توسعه خوزستان افزود: بنیاد در تمامی بحران ها و مشکلات یاور و کنار مردم بوده و در بحث تنش آبی غیزانیه و زلزله اندیکا و همایش اربعین در کنار خوزستان قرار داشت.

آیت الله حیدری اظهار کرد: اقدامات اقتصادی و جهادی بنیاد بویژه در بخش ساخت بیمارستان و خانه محرومان نیاز است که به اطلاع مردم رسیده شود و بسیاری از فعالیت های مجاهدانه بنیاد در خوزستان گفته نشده است.

وی ادامه داد: ایران به یک مرکز ثبات و قوی تبدیل شده و در همه ابعاد دارای استقلال است و همه فتنه های دشمن برای به اسارت گرفتن ملت و نابودی این استقلال است؛ دشمن در اوایل انقلاب از فرستادن سیم خاردار امتناع می کرد ولی امروز به مرزی از قدرت رسیدیم که دشمن راهی جز تحریم ایران ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر انقلاب اسلامی در کل دنیا در حال جریان سازی است

تفکر انقلاب اسلامی در کل دنیا در حال جریان سازی است