مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-14سياسي

یزد سرامد و الگوی تولید ماهی تیلاپیا در کشور است


معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه شیلات در امنیت غذایی کشور با توجه به پتانسیلها و ظرفیتهای این بخش از منظر مصرف کم آب، - سازگاری پرورش در اقلیمهای مختلف، به پرورش تیلاپیا به عنوان ماهی متمایز و سودمند در شرایط اقلیمی کشور اشاره و استان یزد را به عنوان سرآمد تولید تیلاپیا، الگویی موفق برای سایر مناطق کشور معرفی کرد.

سید حسین حسینی امروز چهارشنبه 23 آذرماه در جریان بازدید از مجتمع پرورش ماهی تیلاپیا(نگین سبز) در شهرستان بافق یزد، هدف از حضور خود در این شهرستان را بررسی توانمندیها و چالشهای بخش تولید و ارائه راهکارهای عملیاتی جهت تقویت هرچه بیشتر بخش شیلات و آبزیان خصوصا پرورش ماهی تیلاپیا عنوان کرد.

وی افزود: پرورش تیلاپیا به واسطه مصرف کم آب و سازگاری پرورش در اقلیم های مختلف، به عنوان ماهی متمایز و سودمند در شرایط اقلیمی کشور محسوب می شود که به لطف مدیریت مناسب سازمان جهادکشاورزی و مدیریت شیلات استان، یزد را میتوان به عنوان سرامد تولید تیلاپیا الگویی موفق برای سایر مناطق کشور معرفی کرد.

حسینی در پایان اظهار کرد: ضرورت بازاریابی، فرهنگ سازی و تغییر ذهنیت عموم جامعه در زمینه ماهی تیلاپیا و ایجاد تشکلهای مردمی و تولیدکنندگان، راهکارهای مؤثری جهت رونق و توسعه بیش از پیش این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد سرامد و الگوی تولید ماهی تیلاپیا در کشور است

یزد سرامد و الگوی تولید ماهی تیلاپیا در کشور است