مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-14سياسي

فداکاری و ایثار کرمانشاهیان در دفاع مقدس به خوبی بیان نشده است


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کلید وحدت در کشور ما دفاع مقدس است، گفت: فداکاری و ایثار کرمانشاهیان در دفاع مقدس به خوبی بیان نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن کارگر ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس کرمانشاه، اظهار کرد: همانطور که از اسم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پیداست وظایف بنیاد در عنوان آن تعریف شده است که همان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس است.

وی افزود: در اساسنامه بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در مورد مقاومت هم تاکید شده که از مقاومت مسلمان و حتی غیر مسلمانان در کشورهای مختلف باید کارهایی که لازم است، انجام شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: کلید وحدت در کشور ما دفاع مقدس است و در دفاع مقدس بود که همه مردم آمدند و پیروز اصلی دفاع مقدس هم مردم هستند و هیچ کسی نمی تواند دفاع مقدس را به انحصار خودش درآورد، همه مردم پای کار آمدند چه آنانی که در جبهه بودند و چه کسانی که در پشت جبهه بود چه در شهرها و چه در روستاها و مسلمان ها اعم از شیعه و اهل سنت و سایر ادیان کلیمی زرتشتی، مسیحی، همه جناح ها با تفکرات سیاسی مختلف، همه ایرانی ها به جبهه آمدند و از ایران اسلامی دفاع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری و ایثار کرمانشاهیان در دفاع مقدس به خوبی بیان نشده است

فداکاری و ایثار کرمانشاهیان در دفاع مقدس به خوبی بیان نشده است