مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-14سياسي

از ظرفیتهای شاخص آذربایجان غربی در سطح ملی برای توسعه استان بهره خواهیم برد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استان از ظرفیت های خوبی در سطح ملی برخوردار است، گفت: برنامه ریزی شده تا با هم اندیشی و همفکری بتوانیم از ظرفیت های بسیار خوب مجموعه توان مدیریتی نیروی انسانی استان در سطح ملی در جهت شتاب دهی به برنامه های توسعه ای استفاده کنیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استان از ظرفیت های خوبی در سطح ملی برخوردار است، گفت: برنامه ریزی شده تا با هم اندیشی و همفکری بتوانیم از ظرفیت های بسیار خوب مجموعه توان مدیریتی نیروی انسانی استان در سطح ملی در جهت شتاب دهی به برنامه های توسعه ای استفاده کنیم.

محمدصادق معتمدیان 23 آذرماه در اولین نشست هم اندیشی پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی که با حضور وزیر کشور و مسئولین استانی و چهره های مطرح استان در سطح ملی در محل سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، گفت: با عنایت به رویکرد دولت سیزدهم در توجه به مناطق مرزی و کمتر برخوردار ؛ تلاشمان داریم که از ظرفیت های بسیار خوب مرکز و توانمندی نخبگان استفاده کینم.

وی افزود: استان از مواهب، نعمات، ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی برخوردار است که در 40 سال گذشته به دلیل شرایط خاص هشت سال دفاع مقدس و موضوعات امنیتی امکان سرمایه گذاری دولت و بخشهای حاکمیت و خصوصی بخاطر بالا بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیتهای شاخص آذربایجان غربی در سطح ملی برای توسعه استان بهره خواهیم برد

از ظرفیتهای شاخص آذربایجان غربی در سطح ملی برای توسعه استان بهره خواهیم برد