مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-14پزشكي

برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی تقدیر شدند


برترین ها و برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی همزمان با هفته پژوهش، با شعار فناوری های توانبخشی از بیمارستان تا منزل با حضور متخصصان، فناوران، ایده پردازان و مخترعان حوزه سلامت، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد.

دکتر فرهاد طباطبایی مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: امیدواریم این تقدیر زمینه انگیزه بخشی برای محققان کشور باشد و استمرار فعالیت های عرصه فناوری توانبخشی را به همراه داشته باشد و خدا را شاکریم که در سایه حمایت برخی نهادها، شاهد برگزاری اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی بودیم.

وی با تقدیر از همه فناوران، ایده پردازان و مخترعان شرکت کننده در جشنواره ملی فناوری های توانبخشی، به نقل از رای هیات داوران، اعلام کرد: همه دانش آموزان شرکت کننده با توجه به جرأت مندی ورود به حوزه فناوری، برنده اعلام می شوند و مورد حمایت بنیاد ملی 15 خرداد قرار می گیرند.

برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی در چند محور اعلام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی تقدیر شدند

برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی تقدیر شدند