مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-14سياسي

مدیریت شهری مطالبه گر حقابه شهر اصفهان است


رییس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در گام نخست مطالبه گر حقابه شهر اصفهان است و برای آن وقت و هزینه می گذارد وحقوق شهر را در حوزه آب پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید نادرالاصلی ظهر چهارشنبه در نشست خبری که پیرامون اقدامات دبیرخانه فرهنگی زاینده رود برگزار شد، با اشاره به گزیده هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان، اظهار داشت: اصفهان به تعبیر حضرت آقا مجموعه ای از تاریخ، علم، فرهنگ و دیانت است و ایشان مسئله آب را خواست اساسی مردم اصفهان دانستند و خدا را شاکریم که مجموعه مدیریت شهری ششم از ابتدای فعالیت خود به این جمع بندی رسید که یکی از مسائل مهم آب اصفهان است.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر ششم به موضوع آب بعنوان مقوله اصلی پرداخته و به آن کمیسیون ویژه اختصاص داد، افزود: برغم اینکه پاسخ همه این سوالات که مسئولیت شهرداری درقبال آب چیست و آیا در قبال آن مسئولیت دارد یا ندارد و یا مدعی العموم است یا خیر و آیا مسئول کنترل مصارف و منابع است، منفی است اما کمیسیون ویژه آب را در شورای شهر تشکیل دادیم.

رییس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان با بیان اینکه شورای شهر در خصوص مسائل آب استان جایگاه اجرایی ندارد، خاطرنشان کرد: به تاریخچه وضعیت حوضه زاینده رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری مطالبه گر حقابه شهر اصفهان است

مدیریت شهری مطالبه گر حقابه شهر اصفهان است