مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-14سياسي

سردار کارگر: نباید از نوجوانان و جوانان غفلت کنیم


مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با حضور استاندار، رییس بنیاد حفظ آثار کشور و جمعی از مسئولین برگزار شد.

- در این مراسم از خدمات سه ساله سردار ناصر باباخانی تقدیر و سردار بهروز خوشبخت به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه معرفی شد.

سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امروز(23 آذر) در این مراسم از دوران دفاع مقدس به عنوان کلید وحدت در کشور ما یاد کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس بود که همه مردم از همه جناح ها فارغ از هر تفکر سیاسی برای مقابله با دشمنان سینه سپر کرده و به دفاع از ایران و اسلام پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به نقش پررنگ زنان در عرصه های مختلف دفاع از نظام خصوصا دفاع مقدس، گفت: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه ها همسان مردان و چه بسا پررنگتر بود، چون این بانوان بودند که فرزندان و همسران خود را راهی جبهه ها می کردند.

وی سپس با اشاره به نقش مهم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه ها، گفت: استان کرمانشاه از استانهای ویژه بود که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم هجمه دشمنان قرار گرفت و مردم این استان حقیقتا دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر: نباید از نوجوانان و جوانان غفلت کنیم

سردار کارگر: نباید از نوجوانان و جوانان غفلت کنیم