مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-14سياسي

آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین بی آزار شیرازی برگزار شد


آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین بی آزار شیرازی عضو شورای عالی مجمع تقریب و رییس اسبق دانشگاه مذاهب اسلامی صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب، - آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین بی آزار شیرازی عضو شورای عالی مجمع تقریب و رییس اسبق دانشگاه مذاهب اسلامی صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب، در سالن ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این آیین که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، حجت الاسلام احمد شفیعی نیا معاون پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: در این یکسال اخیر که از ریاست دکتر صالحی می گذرد با تدوین طرح تحول و جامع و کاربردی می توان دانشگاه مذاهب اسلامی را به مراتب بالاتر رساند چراکه این طرح نگاه به آینده دارد.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که ما در زمینه پژوهش در دانشگاه مذاهب اسلامی از آن رنج می بردیم عدم وجود راهبرد بود، بنابراین اولین کاری که انجام شد تصویب و تدوین آیین نامه، کتب و مقالات و… بوده است.

حجت الاسلام شفیعی نیا خاطرنشان کرد: تنظیم و بومی سازی آیین نامه گرنت یکی دیگر از اقداماتی بود که در دانشگاه مذاهب اسلامی تحقق یافت، بنابراین این ارکان باید تشویق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین بی آزار شیرازی برگزار شد

آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین بی آزار شیرازی برگزار شد