مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-14اقتصادي

واگذاری تسهیلات اشتغالزایی باید منجر به رونق اقتصادی شود


استاندار گیلان با انتقاد از عدم نظارت بر واگذاری تسهیلات به افراد گفت: واگذاری تسهیلات اشتغالزایی باید منجر به امنیت شغلی و رونق اقتصادی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه یک شرکت تعاونی تولیدی و کارآفرینی در حوزه دوخت البسه در توتکابن رودبار، اظهار کرد: دولت سیزدهم در راستای اشتغالزایی و فراهم سازی بسترهای اشتغال عملکرد جهشی داشته است.

وی از ایجاد 25 هزار شغل در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد شغل در سامانه بیمه از سوی دستگاه ها ثبت شده است که باید راستی آزمایی شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در سال جاری حتی یک نفر بیکار نشد، گفت: در گذشته 1000 نفر بیکار می شدند و 1500 شغل ایجاد می شد تعداد بیکار شده ها به حساب نمی آمد و فقط آمار اشتغال برجسته می شد.

عباسی با تاکید بر توجه ویژه حقوق کارگران، تصریح کرد: کارگران قوه محرکه تولید و پویایی صنعت هستند و توجه به امورات کارگری در اولویت مسئولان قرار دارد.

وی ادامه داد: از تعداد 700 واحد تولیدی راکد در استان 165 واحد احیا شده است و 45 واحد هم به سبد دانش بنیان پیوسته است.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های اشتغال و صنعت شهرستان رودبار، از افتتاح زود هنگام معدن سنگرود خبر داد و اضافه کرد: تعطیلی معدن سنگرود که روزی هزاران نفر در آن مشغول بودند بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری تسهیلات اشتغالزایی باید منجر به رونق اقتصادی شود

واگذاری تسهیلات اشتغالزایی باید منجر به رونق اقتصادی شود