مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-14سياسي

ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است/ لزوم تقویت ظرفیت فرهنگی


یاسوج_ رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر جامعه نیاز به پیاده شدن سبک زندگی قرآنی دارد.

وی ابراز داشت: هر زمانی که موفق به ارائه این مدل به صورت تمام و کمال شویم، علاوه بر ارتقای سطح زندگی، در مقابل هرگونه از توطئه های فرهنگی دشمنان مصون خواهیم ماند.

وی با اشاره به ابعاد متعدد جنگ نرم.

بیان کرد: ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی در جامعه وجود دارد که قابل مقایسه با داده های دشمنان نیست و باید با برنامه ریزی صحیح و در نظر گرفتن ظرافت ها با چاشنی ابتکار از این موقعیت در تقویت فرهنگ اسلامی استفاده کنیم.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محفل انس با قرآن که در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان باشت، برگزار شد، با تقدیر از حضور مردم از این برنامه معنوی، اظهار کرد: حضور و مشارکت مردمی در برنامه ها و مناسبت های مذهبی هم در کوتاه مدت و هم درازمدت تأثیرات مثبت فراوانی بر جامعه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هرچه میزان کمی و کیفی این برنامه بیشتر شود به همان میزان شاهد رفع آسیب ها و معضلات و از همه مهم تر ارتقای سطح فرهنگ خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است/ لزوم تقویت ظرفیت فرهنگی

ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است/ لزوم تقویت ظرفیت فرهنگی