مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-14حوادث

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 9خودروی در راه مانده جاده تهم-چورزق


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر استان شامگاه گذشته به 9 خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده تهم– چورزق امدادرسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید قاسم موسوی گفت: با وقوع کولاک برف در کیلومتر 25 جاده کوهستانی تهم – چورزق سرنشینان 9 خودرو در این مسیر با اختلال در تردد مواجه شده و درخواست امداد خود را از طریق سامانه ندای امداد به هلال احمر استان مخابره کردند.

وی اظهار داشت: تیم عملیات جاده ای استان به سرعت از پایگاه های امداد و نجات به موقعیت اعزام شده و به 27 سرنشین گرفتار در برف و کولاک کمک رسانی کردند.

موسوی تاکید کرد: یک خانواده گرفتار در برف و کولاک نیز به مدت هفت ساعت در پایگاه کوهستان هلال احمر زنجان اسکان داده شدند که با مساعد شدن شرایط جوی و با کمک امدادگران به ادامه مسیر خود پرداختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این امدادرسانی ها با همکاری نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد، افزود: هموطنان در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک و حوادث و بلایا می توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره 112 ندای امداد و نجات تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 9خودروی در راه مانده جاده تهم-چورزق

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 9خودروی در راه مانده جاده تهم-چورزق