مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-14دانش

پردیس فناوری در دانشگاه بوعلی سینا راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آرش قربانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا از راه اندازی پردیس فناوری در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا از راه اندازی پردیس فناوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: مجوز های اولیه برای احداث این پردیس دریافت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آرش قربانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا از راه اندازی پردیس فناوری در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: مقدمات و امکانات تشکیل پردیس فناوری در دانشگاه بوعلی سینا فراهم و مجوز های اولیه دریافت شده است و در صورتی که تفاهم نامه های مورد نظر ما منعقد شود، تا قبل از پایان سال شاهد راه اندازی این پردیس در دانشگاه بوعلی سینا خواهیم بود.

قربانی با بیان اینکه ساخت این پردیس موازی کاری با پارک علم و فناوری استان نیست، اظهار کرد: دانشگاه بوعلی سینا و پارک علم و فناوری در راستای همدیگر حرکت می کنند، از طرفی ظرفیت های فراوانی در استان وجود دارد، اما پارک با محدودیت فضا مواجه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: در آموزش عالی ساختاری شامل گروه آموزشی، دانشکده و دانشگاه داریم که اگر آن را به حوزه شرکت های دانش بنیان تعمیم دهیم، مرکز رشد به مثابه گروه آموزشی، پردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس فناوری در دانشگاه بوعلی سینا راه اندازی می شود

پردیس فناوری در دانشگاه بوعلی سینا راه اندازی می شود