مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-14سياسي

برگزاری اولین رویداد رسانه ای 8000 شهید استان همدان


همدان_رییس بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اولین رویداد رسانه ای 8000 شهید استان همدان به مناسبت دومین کنگره شهدای استان خبر داد.

- ناصر قوامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه محورها و قالب های اولین رویداد رسانه ای 8000 شهید استان همدان در فراخوان آورده شده است، افزود: شهید و ولایتمداری، شهید و سبک زندگی اسلامی، شهید و خانواده، شهید و تربیت اسلامی، شهید و کمک مومنانه و خدمات اجتماعی، شهید و ایثار و از خود گذشتگی، شهید و امر به معروف و نهی از منکر محورهای این رویداد است.

وی ادامه داد: گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی و مستند نیز قالب های در نظر گرفته شده این رویداد رسانه ای است.

قوامی با اشاره به اینکه جوایز نفیسی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: علاوه بر رسانه های مکتوب و الکترونیکی دارای مجوز، رسانه ها و کانال های محلی نیز می توانند در این رویداد شرکت نمایند.

رییس بسیج رسانه استان همدان در پایان بیان کرد: زمان ارسال آثار تا پایان اسفندماه 1401 تمدید شده است و علاقمندان می توانند آثار تولیدی خود را در پایگاه اینترنتی به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد رسانه ای 8000 شهید استان همدان

برگزاری اولین رویداد رسانه ای 8000 شهید استان همدان