مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-14حوادث

کشف 101 قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری 77 نفر در خوزستان


با اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، 101 قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شده و77 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر گفت: برای ارتقای امنیت عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان به مدت 4 روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی 77 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح 101 قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و یک هزار و 466 عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به اینکه متهمان بازداشت شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی دارد و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 101 قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری 77 نفر در خوزستان

کشف 101 قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری 77 نفر در خوزستان