مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-14حوادث

طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده های خراسان رضوی آغاز شد


با حضور دستگاههای امدادی و خدمات رسان طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده های خراسان رضوی آغاز و تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کاظم تقوی صبح چهارشنبه در مراسم آغاز طرح ترافیک زمستانی در جاده های خراسان رضوی اظهار کرد: 180 تیم پلیس راه در طول شبانه روز در جاده های خراسان رضوی حضور دارند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال پایان سال شمسی مصادف با ماههای شعبان و رجب است لذا سفرها منسجم تر خواهد بود و باید آمادگی کامل وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: با همدلی و همکاری دستگاه های خدمت رسان و دستگاه های نظامی و انتظامی ایمنی سفر و تسهیل تردد در جاده ها تأمین می شود.

تقوی افزود: امسال آمار جانباختگان ناشی از تصادفات شهری در استان 18 درصد و تعداد مصدومان ناشی از تصادف جاده ای 12 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تا کنون آمار تردد در مبادی ورودی و حجم سفر در جاده های استان نسبت به مدت مشابه پارسال 34 درصد افزایش دارد.

137 سامانه ثبت تخلفات شبانه روزی در جاده های خراسان رضوی فعال است در ادامه این مراسم جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز اظهار کرد: ایمن سازی راه ها و جاده های استان مورد تاکید است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده های خراسان رضوی آغاز شد

طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده های خراسان رضوی آغاز شد