مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-14سياسي

قدرت انکارناپذیر ایران در سطح جهان یک واقعیت است


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: واقعیت کنونی قدرت انکارناپذیر ایران در سطح جهان است و دشمن امروز با شکست در همه مولفه ها با ایجاد جنگ روانی برای تضعیف این قدرت تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری و هم اندیشی مدیران و کارکنان ادارات استان که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد اظهار داشت: شهیدان این استان در راه آزادی این انقلاب جان خود را نثار کردند و هر کدام درس های فراوانی به ما دادند.

وی گفت: ما چند مدت است که درگیر آشوب ها و مشکلاتی هستیم که به تبع استان کُردستان نیز درگیر آن بوده ولی باید دید که منشأ این آشوب ها در کجاست؟ وی افزود: قاعده ی عقلی و بین المللی می گوید که برای هر چیزی دلایلی باید وجود داشته باشد که تاکنون هیچکدام از آنهایی که اغتشاشات را راه انداختند هیچ دلیل در مورد فوت ژینا امینی نداشتند.

سردار نقدی ادامه داد: دشمن یک قتل بدون دلیل راه انداخت و مردم را تشویق کردند تا بر علیه این انقلاب بایستند تا اینگونه به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت: کومله و دموکرات که اسم خودشان با قتل و جنایت آمیخته است این روزها دایه ی عزیزتر از مادر شده اند و جنایت خود را که یک روز در حق یک زن کُرد به نام شهیده فاطمه اسدی انجام دادند را فراموش کرده و شعار زن زندگی آزادی را سر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت انکارناپذیر ایران در سطح جهان یک واقعیت است

قدرت انکارناپذیر ایران در سطح جهان یک واقعیت است