مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-14حوادث

کشف یک تن مواد مخدر بااجرای طرح ارتقای اجتماعی در غرب استان تهران


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر با اجرای طرح ارتقای اجتماعی در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کیوان ظهیری صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین مرحله طرح ارتقای اجتماعی محله محور در شهرستان های غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مانور یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه 512 معتاد متجاهر در شهرستان های غرب استان شناسایی و جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری و کمپ های ترک اعتیاد شده اند گفت: در این عملیات پنج باند بزرگ مواد مخدر در غرب استان تهران منهدم شد.

وی به دستگیری 214 خرده فروش و 29 قاچاقچی عمده مواد مخدر اشاره کرد و افزود: 12 باند سرقت در غرب استان تهران متلاشی و بیش از 1700 متهم دستگیر شدند.

همچنین 800 سارق و مال خر تحویل مراجع قضایی شدند.

ظهیری بیان داشت: 300 واحد گشتی 20 دستگاه خودرو و 40 موتورسیکلت جدید به یگان امداد نیروهای انتظامی در غرب استان تحویل شده تا امکانات پلیس ارتقا یابد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پلیس در کنار مردم است و با اقدامات و برخوردهای جدی با مخلان نظم و امنیت، آرامش را در جامعه به ارمغان می آورد اظهار داشت: گشت ویژه پلیس برای افزایش ضریب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن مواد مخدر بااجرای طرح ارتقای اجتماعی در غرب استان تهران

کشف یک تن مواد مخدر بااجرای طرح ارتقای اجتماعی در غرب استان تهران