مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-14سياسي

آثار اولین جشنواره رسانه ای «شهر ما » به مرحله داوری رسید


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به آغاز داوری آثار ارسالی به جشنواره شهر ما، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره در اواخر دی ماه برگزار و از منتخبان هر بخش تقدیر می شود.

- آثار اولین جشنواره رسانه ای شهر ما به مرحله داوری رسید ایسنا/البرز مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به آغاز داوری آثار ارسالی به جشنواره شهر ما، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره در اواخر دی ماه برگزار و از منتخبان هر بخش تقدیر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد احسانی نژاد با اشاره به اینکه آثار ارسالی به اولین جشنواره رسانه ای شهر ما به مرحله داوری رسیده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت تخصصی رسانه ها در حوزه مدیریت شهری، شهرداری کرج با همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات البرز اقدام به برگزاری اولین جشنواره رسانه ای شهر ما کرده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره از چهار بخش تخصصی و حرفه ای شامل مقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، طنز (مکتوب و تصویری)، خبر، مصاحبه وگزارش، بخش ویژه شامل مقالات تحلیلی مندرج در مطبوعات و خبرگزاری ها با موضوع شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، بخش موضوعی و حمایتی شامل آثار مرتبط با مدیریت پسماند، چالش ها و تهدیدها و بخش مردمی هم شامل آثاری مرتبط با مدیریت شهری در صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار اولین جشنواره رسانه ای «شهر ما » به مرحله داوری رسید

آثار اولین جشنواره رسانه ای «شهر ما » به مرحله داوری رسید