مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-14ورزشي

گزارشی از مهم ترین پروژه های عمرانی و صنعتی در ورامین، قرچک و پیشوا


نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا مهمترین پروژه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی را تشریح کرد.

- حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایسنا ؛ مهمترین پیگیری های 30 ماهه خود را در حوزه های عمرانی ، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی را اعلام کرد.

نوش آبادی تصریح کرد: تبدیل قطار حومه ای به مترو و صدور دستور رییس جمهور برای انتقال سریع پروژه از راه آهن به شرکت متروی تهران و اجرای خط متروی تهران به پیشوا و اختصاص صدها میلیارد اعتبار طی سال های گذشته خصوصا اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری ، دستاورد مهمی است که نتیجه هماهنگی و همکاری های مجلس و دولت می باشد.

نماینده مردم ورامین افزود: شروع ساخت بیمارستان پیشوا پس از یازده سال توقف و ساخت بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین با دویست تخت بستری و تصویب طرح توسعه بیمارستان شهید ستاری قرچک و تجهیز بیمارستان های قرچک و ورامین به دستگاه های سی تی اسکن و اکسیژن ساز از جمله پیگیری های 5/2 سال گذشته محسوب می شود.

نوش آبادی سرعت دادن به پروژه خط انتقال پساب تهران به دشت ورامین برای تامین آب زراعی و افزایش حقابه شرب شهرهای ورامین ، پیشوا و قرچک از سدماملو ، توسعه شهرک های صنعتی قرچک ، پیشوا و سالاریه ورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از مهم ترین پروژه های عمرانی و صنعتی در ورامین، قرچک و پیشوا

گزارشی از مهم ترین پروژه های عمرانی و صنعتی در ورامین، قرچک و پیشوا