مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-14اجتماعي

اپیدمی بوق در گرگان / کم کاری متولیان در ارتقای فرهنگ ترافیکی


یکی از معضلات امروز ترافیک شهری که استان گلستان از آن مبرا نیست، اپیدمی استفاده بی مهابا از بوق خودروها و وسایل نقلیه موتوری است که در اصلاح قانون آلودگی صوتی نامیده می شود.

- ایسنا/گلستان یکی از معضلات امروز ترافیک شهری که استان گلستان از آن مبرا نیست، اپیدمی استفاده بی مهابا از بوق خودروها و وسایل نقلیه موتوری است که در اصلاح قانون "آلودگی صوتی" نامیده می شود.

در تقسیمات کشوری سال 1376، استان گلستان با 14 شهرستان به مرکزیت گرگان در کنار دو استان سرسبز و ساحلی گیلان و مازندران در شمال کشور به عنوان سومین استان استراتژیک مستقل شد تا همین امر سبب ایجاد بسیاری از زیرساخت های اداری و خدماتی از قبیل استانداری، ادارات کل، دانشگاه ها، بیمارستان های تخصصی، مراکز تجاری و دیگر امکانات باشد.

به طور یقین استقلال استان عاملی شد تا مردم اقصی نقاط گلستان برای انجام کارهای اداری، دانشگاهی، پزشکی و حتی خرید مایحتاج زندگی خود از استان خارج نشوند و با انجام سفرهای درون استانی روزانه به خصوص تردد به مرکز استان گرگان نیازهای کاری و روزمره خود را تأمین کنند.

در کنار این موضوع، واقع شدن گلستان در شاهراه اتصال استان های شمال و شمال غرب کشور به منطقه شرق (خراسان رضوی) و برخورداری استان از موهبت های گردشگری طبیعی خدادادی و تاریخی در گرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپیدمی بوق در گرگان / کم کاری متولیان در ارتقای فرهنگ ترافیکی

اپیدمی بوق در گرگان / کم کاری متولیان در ارتقای فرهنگ ترافیکی