مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-14بين الملل

احتمال صدور حکم بازداشت الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور شهید سلیمانی


عضو ائتلاف دولت قانون عراق مدعی شد که در مرحله پیش رو شاهد صدور حکم بازداشت علیه مصطفی الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خواهیم بود.

- احتمال صدور حکم بازداشت "الکاظمی" به اتهام دست داشتن در ترور شهید سلیمانی عضو ائتلاف دولت قانون عراق مدعی شد که در مرحله پیش رو شاهد صدور حکم بازداشت علیه مصطفی الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاضل موات الزریجاوی، یکی از رهبران ائتلاف دولت قانون عراق در گفت وگو با شفق نیوز گفت که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق اکنون در بغداد و در منطقه خضرا حضور دارد و تحت حفاظت سفارت آمریکا در عراق است.

وی گفت که در مرحله پیش رو شاهد صدور حکم بازداشت و بازجویی از مصطفی الکاظمی به دلیل دست داشتن در مساله سرقت قرن و ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خواهیم بود.

اخیرا محمد حسن جعفر(برادر شهید ابومهدی المهندس) و 76 نفر دیگر از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت(ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال صدور حکم بازداشت الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور شهید سلیمانی

احتمال صدور حکم بازداشت الکاظمی به اتهام دست داشتن در ترور شهید سلیمانی