مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-14اجتماعي

حسرت تماشای آسمان آبی


چند روز متوالی است که کلانشهرهای کشور غرقِ دود هستند و هشدارهای هواشناسی هم در سطح قرمز و نارنجی؛ راهکار مسوولان اما توصیه به ورزش نکردن و در خانه ماندن و نهایتا هم غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه هاست.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز هوای پایتخت برای هشتمین روز متوالی آلوده است و هم اکنون شاخص آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون روی عدد 169 یعنی شرایط قرمز قرار دارد و سردرد، سرگیجه، تهوع، سوزش چشم و گلو و .

نقطه مشترک احوالات این روزهای ساکنان کلانشهرهای غرق در آلودگی ست.

موعظه مسوولان در روزهای آلوده در شرایط تکرار این روزهای خاکستری، مسوولان مربوطه اما تاکید دارند که مبتلایان به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری کنند و افراد دیگر هم فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند؛ اما سوال آن است که تا کی باید منتظر باد و باران ماند و در شرایطی که حتی باران هم حریف این آلودگی نمی شود، تا کی باید سرب تنفس کرد و تبعات بلعیدن این حجم از آلودگی چیست و کِی خود را نشان می دهد؟ و آیا تنها غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه ها راهکار خروج از آلودگی است؟ تکلیف کارمندان و سایر مشاغل که مواجهه مستقیم با آلودگی دارند، چیست؟ تنها 2 روز هوای خوب در تهران در 1400 تکرار معضل آلودگی هوا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرت تماشای آسمان آبی

حسرت تماشای آسمان آبی