مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-14ورزشي

رقابت «همسایه» ها در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال


رقابت های باشگاهی بسکتبال در حالی روز پنجشنبه پیگیری می شود که به واسطه دیدارهای هفته قبل و نتایج به دست آمده در آن، نمی توان پیش بینی دقیقی از نتایج داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه وارد هفته چهاردهم (سوم مرحله برگشت) می شود.

در این هفته از رقابت ها شهرداری گرگان صدرنشین در در دیدار خانگی به مصاف توفارقان آذرشهر می رود که در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

حداقل بر روی کاغذ گرگانی ها برنده صد درصد این بازی هستند البته که این هفته از لیگ برتر همچو هفته گذشته تحت تاثیر شگفتی و خودنمایی ته جدولی ها قرار نگیرد.

طی هفته گذشته این رقابت ها دو تیم صنایع هرمزگان و مس رفسنجان که در آروزی جدا شدن از انتهای جدول هستند در عین ناباوری برابر مدعیانی مانند نفت و مهرام پیروز شدند و همین مسئله دیدارهای هر چهار تیم در این هفته را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نفت و مهرام قطعا به دنبال جبران فرصت از دست رفته هستند و صنایع و مس با این خودباوری که می توانند بازهم پیروز شوند.

در این هفته از رقابت های باشگاهی بسکتبال، تیم های تعقیب کننده یکدیگر در جدول رده بندی رو در روی هم قرار می گیرند مانند مهرام و ذوب آن که با امتیاز مشابه در رده های سوم و چهارم جدول رده بندی ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت «همسایه» ها در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال

رقابت «همسایه» ها در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال