مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-14سياسي

مسئولان برای حل هر مشکلی به مردم مراجعه کنند


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئولان باید برای حل هر مشکلی به مردم مراجعه کنند، گفت: بزرگترین تشکیلات مردمی روی کره زمین بسیج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر چهارشنبه در نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان در سالن انتظام رشت با اشاره به در پیش بودن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی نشان داد می توان به گونه ای خدایی کار کرد که در نبود ما نیز اثر کارهای انسان باقی بماند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام خمینی نظام مستقر بر جهان را به هم ریخت و نظامی بر پایه عدالت و بر اساس شریعت اسلام بنا کرد، افزود: امام می دانست نظام حاکم دنیا برای مقابله با انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار می گیرند و کاری نبود که دشمنان علیه جمهوری اسلامی انجام ندهند.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان کرد: در این مدت تمام جهان شامل اتحادیه اروپا، سازمان ملل، حقوق بشر و … علیه ما فعالیت کردند و تمام نفوذی ها و شبکه های آنها وارد میدان شدند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی چنان در منطقه و داخل قدرتمند است که کسی توان مقابله با آن را ندارد، ادامه داد: تمام این سال ها در محاصره و تحریم هستیم و هر روز علیه ما توطئه می کنند اما راز این موفقیت و ایستادگی به گفته امام خمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای حل هر مشکلی به مردم مراجعه کنند

مسئولان برای حل هر مشکلی به مردم مراجعه کنند