مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-14فرهنگي

«بهزاد غریب پور» درگذشت


در 65 سالگی از دنیا رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز غریب پور ـ برادر این هنرمند و هنرمند تئاتر ـ با اعلام این خبر نوشته است: برادر عزیزمان، بهزاد هنرمند گرافیست و تصویرگر نام آور بین المللی از میانمان به لطافت یک پرنده پر کشید و رفت.

جایش تا ابد خالی خواهد ماند.

کیانوش غریب پور ـ برادر دیگر این هنرمند و گرافیست ـ هم نوشته است: بهزاد غریب پور، برادر، استاد و جانم، دیشب (سه شنبه، 22 آذرماه) در غربت، به دیدار آشنایان آسمان رفت.

روح مهربانش تابان بهزاد غریب پور متولد سال 1336 در شهر سنندج و دانش آموخته رشته گرافیک دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و با تاسیس استودیوی تینو گرافیک در سال 1363، فعالیت خود در حیطه تصویرگری و طراحی گرافیک و تبلیغات را پی گرفت که تا 1394 ادامه داشت.

تدریس در دانشکده هنرهای زیبا و دانشگاه هنر و ده ها دوره و کارگاه آموزش تخصصی تصویرگری و طراحی کتاب از دیگر فعالیت های فرهنگی او بوده است.

علاوه بر این ها، مدیریت هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتشارات افق، محراب قلم، قدیانی، سروش و غیره را نیز عهده دار بوده است.

از سال 1368 تا 1393 عضو هیات داوران بسیاری از جشنواره های تجسمی بوده که دوسالانه تصویرگری تهران، جشنواره تصویرگری شاهکارهای ادبی و جشنواره هنرهای تجسمی فجر از آن جمله اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بهزاد غریب پور» درگذشت

«بهزاد غریب پور» درگذشت