مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-14سياسي

توان دانش بنیان ها در حل مشکلات آبی کشور بکارگیری می شود


مدیرکل دفتر تحقیق و توسعه و فناوری اطلاعات شرکت منابع آب ایران گفت: فضایی مبتنی بر دانش بنیان ها و استفاده از ظرفیت جوانان و خرد و دانش در مدیریت منابع آبی بکارگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی نوری پیش از ظهر چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته پژوهش در شرکت آب منطقه ای گلستان اظهارکرد: برای اینکه مسائل خود را در مدیریت منابع آب حل کنیم، اول باید دغدغه ها را بشناسیم و بعد از آن می توانیم با تکیه بر فناروی های نوین در صدد رفع مشکلات برآییم.

مدیرکل دفتر تحقیق و توسعه و فناوری اطلاعات شرکت منابع آب ایران افزود: فضایی که در چند سال گذشته در شرکت منابع آب خلق شده، بهره مندی از ظرفیت های نخبگانی است و در این راستا نقشه راه هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و فناوری های مورد نیاز احصاء شده است.

وی بیان کرد: بر مبنای این نقشه راه، نیازهای فناورانه ما مشخص شده و به دنبال این هستیم که شرکت های دانش بنیان و محققان دانشگاهی ما مسائل آب را با استفاده از این فناوری ها حل کنند.

نوری اضافه کرد: با توجه به این امسال به نام دانش بنیان نامگذاری شد، وزارت نیرو دو درصد از اعتبارات خود را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان اختصاص داده و امیدواریم که این ظرفیت بکارگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان دانش بنیان ها در حل مشکلات آبی کشور بکارگیری می شود

توان دانش بنیان ها در حل مشکلات آبی کشور بکارگیری می شود