مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-14اقتصادي

جابه جایی 220 خانوار از ساکنان پهنه پرخطر منبع آب تا پایان سال


معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در مرحله نخست پروژه جابه جایی ساکنان پهنه پرخطر منطقه منبع آب اهواز، 220 خانوار تا پایان سال جابه جا می شوند.

- معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد جابه جایی 220 خانوار از ساکنان پهنه پرخطر "منبع آب" تا پایان سال ایسنا/خوزستان معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در مرحله نخست پروژه جابه جایی ساکنان پهنه پرخطر منطقه منبع آب اهواز، 220 خانوار تا پایان سال جابه جا می شوند.

محمد جامع در گفت و گو با ایسنا در خصوص پروژه جابه جایی ساکنان پهنه پرخطر منطقه منبع آب اهواز اظهار کرد: با شناسایی پهنه های در معرض خطر و اولویت بندی خانوارهای دارای شرایط جابه جایی، قرار بر این شد عملیات انتقال ساکنان این پهنه ها انجام و یک هزار و 680 واحد مسکونی در منطقه سپیدار برای این ساکنان ساخته شود تا از این منطقه جابجا شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد 200 واحد ساخته شده است، افزود: طبق توافق های انجام شده و با همکاری دستگاه های خدمات رسان مانند سازمان آب و برق، گاز و فاضلاب قرار شد تا ماه های آینده بخشی از این واحدها به ساکنان منبع آب تحویل داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی 220 خانوار از ساکنان پهنه پرخطر منبع آب تا پایان سال

جابه جایی 220 خانوار از ساکنان پهنه پرخطر منبع آب تا پایان سال