مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-14سياسي

اصول شهرسازی در شهرهای ماکو و بازرگان به حال خود رها شده است


اصول و رعایت شهرسازی در شهرهای ماکو و بازرگان به حال خود رها شده است و این موضوع هم چهره شهر را بهم زده و هم از لحاظ پدافند غیرعامل مشکل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر کاظمی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهری و شهرداری های ماکو و بازرگان، اظهار کرد: ارتقای زیرساخت های شهری در دو شهر ماکو و بازرگان بسیار ضرورت دارد و باید در اولویت اول امور اجرایی شهرداری ها قرار گیرد.

فرماندار ماکو افزود: شهرداری ها باید با مدیریت صحیح شرایط موجود شهرها و بررسی نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری، تمام تلاش خود را در جهت اصلاح وضعیت فعلی و تغییر در سیمای شهر و جلب رضایت شهروندان به کار گیرند.

کاظمی افزود: جمع آوری پسماندهای خانگی و زباله های رها شده و پاکسازی معابر عمومی و پارک ها از مهمترین وظایف و تکالیف شهرداری هاست و از آنجا که این موارد از مطالبات اصلی مردم نیز بشمار می روند، لذا باید در این خصوص اقدامات به مراتب مطلوب تری در جهت تحقق خواسته های شهروندان و انجام امور محوله صورت پذیرد.

شهرداری ماکو طرح تفضیلی را اجرا نمی کند وی با اشاره به اجرای طرح تفصیلی در شهرها که به عنوان اصلی ترین و دقیق ترین مرجع، برای کسب اطلاعات در خصوص اراضی شهری، نوع کاربری، میزان تراکم و … استفاده می شود افزود: طرح تفصیلی شهر ماکو ابلاغ شده ولی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول شهرسازی در شهرهای ماکو و بازرگان به حال خود رها شده است

اصول شهرسازی در شهرهای ماکو و بازرگان به حال خود رها شده است