مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-14سياسي

مدیریت مشورتی و اخلاق مداری از رویکردهای مهم سازمان در دوره جدید است


سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: مدیریت مشورتی و تعاملی و همچنین اخلاق مداری از مهمترین رویکردهای مدیریت جدید سازمان است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: مدیریت مشورتی و تعاملی و همچنین اخلاق مداری از مهمترین رویکردهای مدیریت جدید سازمان است.

علی اصغر فاتحی فر، روز چهارشنبه، 23 آذرماه در جمع پژوهشگران و اعضای هیئت علمی پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی استان افزود: پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی باید خودش را به عنوان اتاق فکر سازمان و البته استان در حوزه های مختلف مطرح و ثابت نماید و انتظار داریم همه اعضای این پژوهشکده در این راستا تلاش نموده و در موضوع راهبری سازمان ایفای نقش نمایند.

وی ادامه داد: انتظار داریم اعضای هیئت علمی و سایر همکاران پرتلاش پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی فعالیت های علمی و پژوهشی خود را متناسب با شان و جایگاه پژوهشکده توسعه دهند و ایده ها و افکار نو خود را در زمینه مدیریت و برنامه ریزی با هیئت رییسه سازمان در میان بگذارند و مدیریت سازمان را در این زمینه یاری رسانند.

فاتحی فر با بیان اینکه فضای موجود سازمان آماده همکاری همه اعضای هیئت علمی و مدیران در جهت رشد و توسعه سازمان است، افزود: نگرش ما این است که اعضای هیئت علمی با پژوهش ها و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مشورتی و اخلاق مداری از رویکردهای مهم سازمان در دوره جدید است

مدیریت مشورتی و اخلاق مداری از رویکردهای مهم سازمان در دوره جدید است