مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-14اجتماعي

14 پایگاه هلال احمر در جاده های استان سمنان برپا شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، درباره طرح زمستانه راه های استان، گفت: هلال احمر در اقصی نقاط جاده های استان 14 پایگاه ثابت ایجاد کرده است.

- مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به اقدامات معاونت امداد و نجات در طرح ملی امداد و نجات زمستانه در سال جاری، تاکید کرد: 14 پایگاه ثابت امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم ایجاد شده است.

وی از استقرار 13 دستگاه آمبولانس و 13 دستگاه خودرو نجات در این پایگاه ها خبر داد و افزود: برای ارتقای عملیات امدادرسانی به خصوص گرفتار ماندگان در برف و کولاک، 10 دستگاه خودرو کمک دار نیز به کار گیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان درباره اقدامات قبل از طرح برای ارتقای توان عملیاتی نیروهای امدادگر استان سمنان بیان کرد: برگزاری یک دوره توان افزایی برای 40 نجات گر کادر پایگاه های امداد و نجات استان از جمله اقدامات در این زمینه بوده است.

محمد خانی از تجهیز پایگاه های امداد و نجات به امکانات اسکان اضطراری شامل پتو، چادر و … خبر داد و گفت: نصب بنرهای تبلیغاتی در پایگاه ها جهت اطلاع رسانی و آموزش همگانی و تجهیز نیروها به تجهیزات انفرادی (لباس گرم) نیز صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پایگاه هلال احمر در جاده های استان سمنان برپا شد

14 پایگاه هلال احمر در جاده های استان سمنان برپا شد