مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-14بين الملل

معاون زلنسکی ایلان ماسک را به پنهان کردن «جنگ» از ترندهای توییتر متهم کرد


مشاور ارشد رییس جمهوری اوکراین در توییتی مستقیما مدیرعامل توییتر را به پنهان کردن ترندهای مربوط به درگیری های کنونی در این کشور متهم کرد.

- معاون زلنسکی ایلان ماسک را به پنهان کردن جنگ از ترندهای توییتر متهم کرد مشاور ارشد رییس جمهوری اوکراین در توییتی مستقیما مدیرعامل توییتر را به پنهان کردن ترندهای مربوط به درگیری های کنونی در این کشور متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری راشاتودی، میخاییل پودولیاک، مشاور ارشد ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در توییتی نوشت: جنگ در اوکراین از ترندهای توییتر ناپدید شده است؛ محدود کردن افراطی توییت هایی که به پوشش حمله روسیه به اوکراین اشاره دارند.

کاربران مجاز به ثبت نام یا ورود به حساب های کاربری با شماره تلفن های اوکراین نیستند.

براساس دستور کار توییتر، ترندهای این پلتفورم توسط یک الگوریتم تعیین می شوند و به طور پیش فرض، بر اساس افرادی که دنبال می کنید، علایق و موقعیت مکانیتان برای شما تنظیم می شوند.

این الگوریتم موضوعاتی را که در حال حاضر موضوعات مطرح هستند به جای موضوعاتی که برای مدتی یا به صورت روزانه مطرح بودند، شناسایی می کنند.

ظاهرا پودولیاک به گزارشات رسانه های اوکراینی اشاره دارد دال بر اینکه کاربران با شماره تلفن های اوکراین دیگر قادر به ورود یا ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون زلنسکی ایلان ماسک را به پنهان کردن «جنگ» از ترندهای توییتر متهم کرد

معاون زلنسکی ایلان ماسک را به پنهان کردن «جنگ» از ترندهای توییتر متهم کرد