مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-14سياسي

قیام 15 خرداد شناسنامه و هویت دینی انقلابی مردم دشت ورامین است


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: قیام 15 خرداد شناسنامه و هویت دینی انقلابی مردم دشت ورامین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی صبح چهارشنبه در جلسه مشورتی چگونگی برگزاری کنگره 15 خرداد که در صحن مطهر امام زاده جعفر (ع) پیشوا برگزار شد در اهمیت قیام پانزده خرداد سال 42 مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: قیام سال 42 مردم خطه پانزده خرداد، شناسنامه مردم این دیار و هویت دینی، انقلابی و ملی شهرستان های پیشوا، ورامین و قرچک به حساب می آید.

نوش آبادی با بیان ابعاد این حادثه تاریخی، افزود: نسل امروز باید در جریان پیام 15 خرداد قرار گیرند و به تاریخ پرافتخار خود که گویای بصیرت دینی و درک درست شرایط و عمل به هنگام است، واقف گردند.

رییس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران، ضمن تاکید بر بزرگداشت شصتمین سالگرد قیام پانزده خرداد سال 42 و برگزاری کنگره ملی برای تبیین ابعاد و زوایای این قیام تاریخی، بر حضور و نقش تعیین کننده مردم و ضرورت مشارکت نهادهای فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد و این حرکت را در راستای جهاد تبیینی و بصیرتی در شرایط حساس کنونی کشور، حائز اهمیت دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام 15 خرداد شناسنامه و هویت دینی انقلابی مردم دشت ورامین است

قیام 15 خرداد شناسنامه و هویت دینی انقلابی مردم دشت ورامین است