مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-14بين الملل

پنتاگون: آمریکا گشت زنی های مشترک خود با «قسد» را از سر گرفت


پنتاگون اعلام کرد که آمریکا گشت زنی های مشترک خود با نیروهای قسد را که در پی حملات هوایی ترکیه در منطقه به حالت تعلیق درآمده بودند، به شکل کامل ازسر گرفت.

- پنتاگون: آمریکا گشت زنی های مشترک خود با قسد را از سر گرفت پنتاگون اعلام کرد که آمریکا گشت زنی های مشترک خود با نیروهای قسد را که در پی حملات هوایی ترکیه در منطقه به حالت تعلیق درآمده بودند، به شکل کامل ازسر گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، پاتریک ریدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در کنفرانس مطبوعاتی از پاسخ به سوال هایی درباره عملیات زمینی احتمالی ترکیه علیه یگان های مدافع خلق کُرد در سوریه امتناع کرد و گفت: می توانم از طرف آمریکا بگویم که عملیات مشترک ما با نیروهای سوریه دموکراتیک ازسر گرفته شده و از نهم دسامبر به شکل کامل آغاز شدند.

سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که همکاری آنها با شرکای منطقه ای شان برای این است که به داعش اجازه ندهند دوباره نیروهای خود را ساماندهی کند.

پیشتر آمریکا گشت زنی های مشترک خود با نیروهای سوریه دموکراتیک در منطقه را در پی عملیات هوایی پنجه-شمشیر که 20 نوامبر علیه پایگاه های داعش در شمال عراق و سوریه آغاز شد، کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: آمریکا گشت زنی های مشترک خود با «قسد» را از سر گرفت

پنتاگون: آمریکا گشت زنی های مشترک خود با «قسد» را از سر گرفت