مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-14دانش

تحصیل 7 هزار دانشجومعلم در خوزستان / رایزنی برای راه اندازی دانشگاه جامع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن جرفی رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان در خصوص شرایط راه اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان در خوزستان اظهار کرد: - رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: برای راه اندازی این دانشگاه جامع به فضای فیزیکی نیاز است و به برای تامین زمین مورد نیاز، رایزنی با اداره کل مسکن و شهرسازی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن جرفی رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان در خصوص شرایط راه اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان در خوزستان اظهار کرد: برای راه اندازی این دانشگاه جامع به فضای فیزیکی نیاز است و به برای تامین زمین مورد نیاز، رایزنی با اداره کل مسکن و شهرسازی در حال انجام است و مدیرکل آموزش و پرورش نیز پیگیر احداث دانشگاه جامع است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 13 مرکز و پردیس فرهنگیان در سطح استان خوزستان فعالیت می کنند، افزود: در سال های گذشته برنامه توسعه پردیس های فرهنگیان در خوزستان پیگیری شد و تعداد پردیس ها به رقم فعلی رسید.

در حال حاضر نیز نزدیک به 7 هزار دانشجومعلم در این پردیس ها در حال تحصیل هستند.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: سازمان مرکزی به دنبال راه اندازی دانشگاه جامعی برای فرهنگیان است تا همه مراکز به مراکز ضمن خدمت تبدیل شوند و پس از آن، تنها دانشگاه جامع فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 7 هزار دانشجومعلم در خوزستان / رایزنی برای راه اندازی دانشگاه جامع

تحصیل 7 هزار دانشجومعلم در خوزستان / رایزنی برای راه اندازی دانشگاه جامع