مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-14اقتصادي

تخریب 15بنای غیرمجاز در«گندک»/30هزار مترمربع از اراضی ملی آزاد شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از تخریب 15 بنای غیرمجاز در «گندک» خبر داد و گفت: در این عملیات 30 هزار متر مربع از اراضی ملی آزادسازی شد.

- دماوند- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از تخریب 15 بنای غیرمجاز در گندک خبر داد و گفت: در این عملیات 30 هزار متر مربع از اراضی ملی آزادسازی شد.

حسن شکری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر اینکه اراضی ملی و دولتی جز انفال و متعلق به بیت المال است اظهار داشت: اداره منابع طبیعی دماوند همواره با برگزاری گشت های مستمر نظارت کامل بر حفظ و حراست اراضی ملی را به عمل آورده است.

شکری با بیان اینکه با متخلفان برابر قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور و ماده 690 قانون مجازات اسلامی برخورد می شود گفت: پیرو همین قانون و با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی 30 هزار مترمربع از اراضی ملی واقع پلاک اصلی موسوم به گندک رفع تصرف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند گفت: با توجه به اینکه در این اراضی منابع طبیعی، سودجویان متصرف اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز دیوارکشی کرده بودند 15 مورد تخریب ساخت سازهای غیرمجاز در راستای تبصره 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور جهت رفع تصرف با دستور رییس حوزه قضایی بخش رودهن توسط عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی دماوند و عوامل انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 15بنای غیرمجاز در«گندک»/30هزار مترمربع از اراضی ملی آزاد شد

تخریب 15بنای غیرمجاز در«گندک»/30هزار مترمربع از اراضی ملی آزاد شد