مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 07:402022-12-14ورزشي

گام نهایی میلاد تبریز برای هتریک در قهرمانی


تیم میلاد تبریز در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور میزبان مس شهربابک خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های میلاد تبریز و مس شهربابک در چارچوب حساس ترین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور، از ساعت 14 روز پنجشنبه، 24 آذرماه، در آکادمی بین المللی بدمینتون تبریز، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تبریزیها که اکنون با نمایش درخشان خود در فصل جاری رقابت ها، بدون باخت و با بیشترین تعداد پیروزی، صدرنشین جدول رده بندی هستند و برای قطعی کردن سومین قهرمانی پی درپی خود به مصاف مس شهربابک خواهند رفت.

مدافع عنوان قهرمانی که در دیدار هفته گذشته خود مقابل نماینده گیلان، به برتری 4 بر یک دست یافته بود، اکنون با انگیزه ای مضاعف به مصاف مسی ها خواهد رفت.

مس شهربابک که جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داده است، با پیروزی قاطع برابر شهید فخار مشهد و نمایش عملکردی مطلوب در هفته های اخیر نفس به نفس میلاد در تعقیب این تیم برای به چنگ آوردن صدر جدول بوده و اکنون در این بازی به دنبال کسب نتیجه دلخواه خواهد بود.

میلاد تبریز، با کسب پیروزی در این دیدار، می تواند برای سومین بار متوالی عنوان قهرمانی رقابت ها را مال خود کند، اما در غیر اینصورت تکلیف قهرمان این فصل از مسابقات به هفته دهم و پایانی و در شرایطی که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام نهایی میلاد تبریز برای هتریک در قهرمانی

گام نهایی میلاد تبریز برای هتریک در قهرمانی