مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 06:352022-12-14فرهنگي

ترنس هایی که از عمل تغییر جنسیت پشیمان می شوند/ یک راه بی بازگشت


کارگردان مستند «پیله ابریشم» از محصولات سفیرفیلم، پس از اکران آن در جشنواره سینماحقیقت بیان کرد که برخی از ترنس ها از عمل تغییر جنسیت خود راضی نیستند و این باعث خودکشی آن ها می شود.

- کارگردان مستند پیله ابریشم از محصولات سفیرفیلم، پس از اکران آن در جشنواره سینماحقیقت بیان کرد که برخی از ترنس ها از عمل تغییر جنسیت خود راضی نیستند و این باعث خودکشی آن ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مستند پیله ابریشم به کارگردانی محسن آقایی، تهیه کنندگی محمدتقی بستجانی و با محوریت چالش های ترنس ها به عنوان تازه ترین محصول مجموعه سفیرفیلم روز گذشته سه شنبه 22 آذر ماه در شانزدهمین جشنواره فیلم سینماحقیقت به نمایش درآمد.

پس از پایان نمایش فیلم محسن آقایی در جمع مخاطبان حاضر در سالن حضور یافت و بیان کرد: شاید یک مقدار فیلم برای شما کسل کننده بوده باشد اما این تصمیم تیم سازنده بود چون می خواستیم فیلم را به سمت اطلاع رسانی ببریم و بیشتر دقت آن برای ما مهم بود تا اینکه بخواهیم مدل دیگری از ساخت را تجربه کنیم.

وی افزود: باید بگویم بچه های ترنس در معرض انواع و اقسام بحران ها در اشل خانوادگی، اجتماعی و… هستند از همین رهگذر پیدا کردن و جلب اعتماد آنها بسیار سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترنس هایی که از عمل تغییر جنسیت پشیمان می شوند/ یک راه بی بازگشت

ترنس هایی که از عمل تغییر جنسیت پشیمان می شوند/ یک راه بی بازگشت