مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 01:102022-12-13اقتصادي

امکانات انجام تمامی پروازهای بین المللی درفرودگاه یاسوج وجوددارد


فرودگاه یاسوج به مرز هوایی مجهز شده و امکانات انجام تمامی پروازهای بین المللی در فرودگاه یاسوج برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت انصاری فرد سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران افزود: شش میلیارد تومان برای خرید زیرساخت هایی همچون سرور، سیستم و اتاق تخصصی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در شاخص های عمومی و ارزیابی فرودگاه های کشور، فرودگاه یاسوج در زمینه زیرساخت های عملیاتی و هوانوردی رتبه چهار کشور را در بین فرودگاه های کشور در حوزه عملکرد عمومی و اختصاصی کسب کرده است، گفت: برای تکمیل تجهیزات و توسعه زیرساخت ها و افزایش کیفیت ها همچنان تلاش می کنیم.

انصاری فرد اظهار داشت: در سال 1400 سه فرودگاه در کشور به مرز هوایی مجهز شد و تنها فرودگاه یاسوج توانست در بین این سه فرودگاه، زیرساخت های پروازهای بین المللی را فراهم کند.

وی افزود: قسطی کردن هزینه های سفرهای زیارتی می تواند، شرایط را برای پرواز از فرودگاه یاسوج به عتبات فراهم کند و مطالبات مردم برای این سفر زیارتی محقق شود.

مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه برای برقراری پرواز چارتر از یاسوج به شرکت های جنوبی نیز مذاکراتی با مدیران نفتی در شرکت های جنوبی انجام شده است، گفت: در تلاش هستیم که پروازها از یاسوج به تهران افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات انجام تمامی پروازهای بین المللی درفرودگاه یاسوج وجوددارد

امکانات انجام تمامی پروازهای بین المللی درفرودگاه یاسوج وجوددارد