مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:202022-12-13سياسي

نقش کلیدی زنان در دفاع از کشور/ دشمن هر روز در حال هجمه است


معاون استاندار گیلان، با اشاره به نقش کلیدی زنان در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: باید از نخبگان و فرهیختگان بخواهیم به تبیین دفاع مقدس و نقش زنان بپردازند و الگوها را معرفی کنند.

- ایسنا/گیلان معاون استاندار گیلان، با اشاره به نقش کلیدی زنان در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: باید از نخبگان و فرهیختگان بخواهیم به تبیین دفاع مقدس و نقش زنان بپردازند و الگوها را معرفی کنند.

حسین مصطفی پور در نخستین نشست کمیته بانوان ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان، با بیان اینکه بانوان سهم قابل توجهی در فرهنگ ایثار و مقاومت و جهاد و شهادت دارند، اظهار کرد: بانوان ما در همه صحنه های انقلاب پای کار هستند.

وی دوران هشت ساله دفاع مقدس را یک دوران درخشان و ارزشمند دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد نقش آفرینی همه اقشار و اصناف در پشیبانی از جبهه ها بودیم که در این میان نقش زنان ویژه و بارز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به نقش اساسی و اثرگذار مادران و همسران در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: آن نقشی که بیش از همه در اذهان جلوه می کند، نقش پشتیبانی بانوان از جبهه هاست، اما بانوان ما علاوه بر نقش رزمندگی و حضور مستقیم در خط مقدم و تقدیم شهید و جانباز، به ایفای یک نقش معنوی و روحانی نیز در حمایت از رزمندگان پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی زنان در دفاع از کشور/ دشمن هر روز در حال هجمه است

نقش کلیدی زنان در دفاع از کشور/ دشمن هر روز در حال هجمه است