مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:102022-12-13سياسي

ایجاد زیرساخت ها و اشتغال زمینه پویایی روستاها را فراهم می کند


استاندار گیلان با تأکید بر اهمیت توجه ماندگاری روستاییان در روستا گفت: ایجاد زیرساخت ها و اشتغال زمینه پویایی روستاها را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی بعد از ظهر سه شنبه در جمع مردم رحیم آباد رودسر با تاکید بر مانع زدایی در اجرای پروژه ها، افزود: تسهیل بخشی امورات و گره گشایی مسائل مورد توجه همه دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه سد پلرود آرزوی دیرینه مردم رودسر است، گفت: اقدامات خوبی برای اجرای پروژه سد پلرود رودسر صورت گرفته است و تا سال آتی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عباسی با بیان اینکه وارث مشکلات و کوتاهی های دولت های گذشته هستیم، اضافه کرد: همراهی، همدلی و وفاق در لایه های مدیریتی دولت سیزدهم مثال زدنی است و استمرار این همدلی ها توأم با خدمت رسانی صادقانه منجر رضایتمندی مردم می شود.

وی با اشاره به تنش های آبی در برخی نقاط گیلان به ویژه رودسر افزود: با افتتاح تصفیه خانه طول لات و همچنین بهره برداری از سد پلرود مشکل آب شرب و کشاورزی شرق گیلان حل می شود.

استاندار گیلان از بازدید مشترک استانداران قزوین و مازندران در محورهای مرزی استان خبر داد و بیان کرد: شناسایی محورها، ریشه یابی مسائل و مشکلات و تصمیم گیری درست برای حل مشکلات محورهای مرزی مشترک سه استان در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت ها و اشتغال زمینه پویایی روستاها را فراهم می کند

ایجاد زیرساخت ها و اشتغال زمینه پویایی روستاها را فراهم می کند