مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:002022-12-13سياسي

ساخت و بازآمدسازی پرنده های نظامی در مسیر توسعه پیش می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر افشین خواجه فرد، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، در یازدهمین همایش بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی که در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش و با حضور مسئولان صنایع هوایی .

- مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: در ساخت و بازآمدسازی انواع پرنده های نظامی مسیر توسعه را به خوبی پیش رفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر افشین خواجه فرد، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، در یازدهمین همایش بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی که در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش و با حضور مسئولان صنایع هوایی و حمل و نقل کشور و شرکت های خارجی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با اصل راهبرد تکیه بر ظرفیت های درونی، چشم انداز صنایع هوایی وزارت دفاع ترسیم و مسیر روشنی در برابر نخبگان و دانشمندان عرصه هوایی نیرو های مسلح ترسیم شد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ادامه داد: تلاش برای ساخت قطعات حساس هواپیماها، بازآمدسازی هواپیما های شرقی و غربی، ساخت جت های جنگنده آموزشی یاسین و ساخت جت جنگده کوثر و صاعقه، ساخت انواع بالگرد و پهپاد های پیشرفته و به روز، تنها بخشی از دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و بازآمدسازی پرنده های نظامی در مسیر توسعه پیش می رود

ساخت و بازآمدسازی پرنده های نظامی در مسیر توسعه پیش می رود