مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 21:552022-12-13اجتماعي

تبدیل سراهای دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به فضاهای تربیت غیررسمی


معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: سراهای دانشجویی باید به فضاهای تربیت غیر رسمی تبدیل شود تا شایستگی های لازم برای معلم آینده کسب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز انصاری راد در همایش کشوری توان افزایی دبیران شورای صنفی رفاهی و نمایندگان سرپرستان شبانه روزی که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی ماموریت محور، تربیتی و پرورش دهنده معلمان فاخر است و این ماموریت ها نشانگر جایگاه رفیع دانشگاه فرهنگیان در آموزش عمومی و عالی کشور است.

وی با اشاره به تحصیل دانشجومعلمان آموزش ابتدایی ورودی 1398 در دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به نیاز خاص دانشگاه و آموزش و پرورش، تصمیم مهمی گرفته شد و با وجود تنگناهایی که برای کمبود معلم آموزش و پرورش وجود داشت، حضور وزیر آموزش و پرورش و رییس دانشگاه فرهنگیان به عنوان مدیران جدید، خونی تازه به دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش تزریق شد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان عهده دار مهمترین مسئولیت در کشور است و اگر تربیت معلم به خوبی انجام شود، جامعه از جهل و تاریکی رهایی خواهد یافت.

انصاری راد با بیان اینکه نام دانشگاه در برنامه هفتم کشور برای توسعه در نظر گرفته شده است، افزود: دانشگاه فرهنگیان باید به جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل سراهای دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به فضاهای تربیت غیررسمی

تبدیل سراهای دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به فضاهای تربیت غیررسمی