مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 21:002022-12-13سياسي

ده ها لایحه و طرح برای اصلاح ساختار قوه قضاییه در دست بررسی است


ده ها لایحه و طرح در جهت اصلاح ساختار قوه قضاییه در دست بررسی است که در صورت عملیاتی شدن شاهد کاهش چند میلیونی پرونده ها به دستگاه قضایی خواهیم بود.

- ایسنا/ایلام معاون قوه قضاییه گفت: ده ها لایحه و طرح در جهت اصلاح ساختار قوه قضاییه در دست بررسی است که در صورت عملیاتی شدن شاهد کاهش چند میلیونی پرونده ها به دستگاه قضایی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در سفر به ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به انتصاب حضرت حجت الاسلام والمسلمین اژه ای به عنوان رییس قوه قضاییه اظهار کرد: حرکت شتابنده ای که در این قوه بعد از انتصاب آقای رییسی آغاز شده بود منسجم تر، قانون مدار تر، تشکیلاتی تر و بدون سر و صدای تبلیغاتی و در همان مسیر پیش می رود و در آینده شاهد آثار مثبت آن در حوزه تقنین خواهیم بود .

وی یکی از مشکلات بر سر راه قانون گذاری را فرآیند زمان بر و پیچیده تصویب لوایح و مصوبات عنوان کرد و آن را مشکلی بر سر راه اصلاح ساختار قوه قضاییه خواند.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه به تلاش های صورت گرفته در زمینه تقنین و تصویب لوایح برای اصلاح ساختار قوه قضاییه اشاره کرد و مهم ترین این قوانین و لوایح را اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در جهت مبارزه با قاچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها لایحه و طرح برای اصلاح ساختار قوه قضاییه در دست بررسی است

ده ها لایحه و طرح برای اصلاح ساختار قوه قضاییه در دست بررسی است