مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-13اقتصادي

4 هزار مگاوات برق برای صنایع با احداث 93 پست جدید تامین می شود


چهار هزار مگاوات برق برای صنایع با احداث 93 پست جدید تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رسولیان سه شنبه در بازدید از سه واحد تولیدی و نشست با مدیران عالی سازمان بازرسی و صنعتگران در شهرک صنعتی پرند، افزود: شرکت عمران شهرهای جدید یک سری زمین های صنعتی در کنار اراضی مسکونی دارد که از بدو تأسیس این شرکت برای آن پیش بینی شده است و این فازهای صنعتی را به صورت پراکنده به صنایع واگذار می کند.

وی اضافه کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز یک سری اراضی را از شرکت عمران شهرهای جدید گرفته و در این زمین ها شهرک های صنعتی جدیدی احداث کرده است.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ادامه داد: شهرک صنعتی خصوصی پرند نیز توسط بخش خصوصی در همین زمین ها احداث شده است که اکنون ساماندهی و سازماندهی و تأمین زیرساخت مناسبی برای آن انجام شده است.

رسولیان یادآور شد: به شرکت عمران شهرهای جدید پیشنهاد داده ایم که اراضی صنعتی خود را برای احداث شهرک ها و نواحی صنعتی جدید به سازمان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان متولی این کار واگذار کند تا صنعت در کنار سکونت مانند کشورهای توسعه یافته شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار مگاوات برق برای صنایع با احداث 93 پست جدید تامین می شود

4 هزار مگاوات برق برای صنایع با احداث 93 پست جدید تامین می شود