مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-13اجتماعي

بانک اطلاعات رانندگان پرخطر استان کردستان تشکیل شد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: بانک اطلاعات رانندگان پرخطر در استان تشکیل شده و کارگروه تعیین و شناسایی نقاط پرخطر جاده های فعالیت خود را آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اعظمی روز سه شنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کردستان در سنندج اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون متأسفانه 274 نفر در تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: در همین راستا در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، بانک اطلاعاتی رانندگان پرخطر استان تشکیل شده است.

وی افزود: در سال 1399 تعداد 5 هزار و 486 مورد تصادف در جاده های استان به وقوع پیوست که این میزان در سال 1400 به 6 هزار و 890 مورد افزایش یافت.

اعظمی خاطرنشان کرد: در همین راستا کارگروه تعیین و شناسایی نقاط پرخطر جاده های استان تشکیل شد و 18 نقطه حادثه خیز درون شهری سنندج و همچنین 62 نقطه پرخطر جاده های استان شناسایی شده است.

وی افزود: بانک اطلاعات رانندگان پرخطر در استان تشکیل شده و همچنین مقرر شده تا در استان کردستان به عنوان استان پایلوت، قبل از صدور گواهینامه رانندگی از داوطلبین تست سلامت روحی و روانی گرفته شود.

اعظمی تصریح کرد: پرونده های با موضوع تصادفات در استان کردستان به شوراهای حل اختلاف ارجاع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعات رانندگان پرخطر استان کردستان تشکیل شد

بانک اطلاعات رانندگان پرخطر استان کردستان تشکیل شد