مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-13سياسي

ارتقای توانمندی پژوهشی از اهداف بلند مدت حوزه علمیه اردبیل است


مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل با اشاره به توانمندسازی طلاب علوم دینی گفت: ارتقای توانمندی پژوهشی از اهداف بلندمدت حوزه علمیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی نوروزی عصر سه شنبه در اختتامیه ششمین دوره جشنواره علامه حلی در اردبیل با بیان اینکه توانمندسازی طلاب علوم دینی در عرصه پژوهش منجر به تولید علم خواهد شد، اظهار کرد: ارتقای توانمندی پژوهشی از اهداف بلندمدت حوزه علمیه اردبیل است.

وی افزود: به منظور حمایت از طلاب لازم است زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری با هدف پیشبرد امر پژوهش فراهم شود تا شاهد تقویت بیش از پیش تحقیق و پژوهش در میان طلاب مدارس علمیه باشیم.

مدیر حوزه های علمیه استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رکن موفقیت حوزه های علمیه فعالیت های پژوهشی است به همین دلیل در تلاش هستیم تا آموزش های حوزه های علمیه را پژوهش محور کنیم تا توانمندی طلاب با توجه به نقش آنان در حوزه پژوهشی به سطح قابل قبول برسد.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه باید فعالیت آموزشی و پژوهشی در حوزه های علمیه با یکدیگر عجین باشند، گفت: باید در جشنواره های بزرگی که عنوان پژوهشی دارند بیشتر از کمیت مسئله کیفیت مورد توجه قرار گیرد و به محتوای ارائه شده آن چنان که باید توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای توانمندی پژوهشی از اهداف بلند مدت حوزه علمیه اردبیل است

ارتقای توانمندی پژوهشی از اهداف بلند مدت حوزه علمیه اردبیل است