مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-13اقتصادي

مجوز ساخت و سازهای ویلایی در شهرهای جنوبی ایلام اخذ شد


مجوز ساخت و سازهای ویلایی در شهرهای جنوبی ایلام اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست نهضت ملی مسکن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیر کل بنیاد مسکن و جمعی از مدیران مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن استان، افزود: مشکلات زمین در خصوص ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها باید برطرف شود.

وی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای تسریع در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: ساخت خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام از برگزاری هفتگی نشست نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: به دلیل اهمیت بالای موضوع مسکن این جلسات با مدیران مرتبط بصورت هفتگی برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه هیچ مشکلی برای ساخت و سازهای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد، افزود: مجوز ساخت و سازهای ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن در مهران و دهلران اخذ شده است.

استاندار ایلام بیان داشت: الحالق زمین های مورد نیاز در شهرها و روستاها برای ساخت و سازها در قالب نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد.

وی اشتغال، تولید و مسکن سه ضلع توسعه استان ذکر کرد و گفت: تمامی تلاش مدیران برای افزایش اشتغالزایی، تولید و ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن در استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ساخت و سازهای ویلایی در شهرهای جنوبی ایلام اخذ شد

مجوز ساخت و سازهای ویلایی در شهرهای جنوبی ایلام اخذ شد