مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-13سياسي

باهنر: قرار است اصلاحاتی انجام شود


محمدرضا باهنر با بیان اینکه 3 پیشنهاد برای اصلاح حکمرانی به شمخانی ارائه کرده است، گفت که جلسه اخیر فعالان سیاسی با دبیر شورای عالی امنیت ملی خودسرانه نیست و می تواند گامی مهمی برای بهبود وضعیت باشد.

- تسنیم، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تأکید بر ضرورت اصلاح برخی موارد در حکمرانی، گفت: در گذشته و مثلاً در سال های 78 و 88 اعتراضات صرفاً سیاسی بود؛ روز های انتخابات بود و می گفتند تقلب شده است، یک مدتی هم بالاخره تندروی هایی کردند و بعد هم به حماسه 9 دی ختم شد و مسئله تمام شد؛ سال 96 و 98 بیشتر اقتصادی بود بنزین گران شد و حرف های دیگر، این دفعه متأسفانه از بعد فرهنگی شروع شد آن هم به بهانه فوت خانم مهسا امینی.

وی افزود: هیچ زمانی ندیده بودم که نظام بین الملل یعنی حکومت ها، مراکز بین المللی، ان.

جی.

او.

ها و ایرانی های مقیم خارج از کشور و.

این طوری همه شان با همدیگر یکپارچه و هم صدا پای کار بیایند و به آشوب ها دامن بزنند؛ سطح ورود دشمن به آشوب های اخیر واقعاً بی سابقه بوده است.

باید برخی رفتار ها را اصلاح کنیم باهنر با بیان اینکه اصلاحات یا اصلاح حکمرانی به معنای تغییر نظام نیست و با تغییر رفتار های غلط می توان نحوه حکمرانی را اصلاح کرد، گفت: در بیانیه گام دوم، مقام معظم رهبری مفصل این بحث را مطرح کردند که ما یک سری شعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: قرار است اصلاحاتی انجام شود

باهنر: قرار است اصلاحاتی انجام شود