مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 18:052022-12-13ورزشي

حق اشتباه کردن نداریم / هواداران حامی تیم باشند


مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تلاش می کنیم تا مثل هرسال و هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم به حقمان برسیم چون دیگر حق اشتباه کردن نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عارف آقاسی عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اردوی 10 روزه تیم فولاد خوزستان در دبی امارات اظهار کرد: اردو برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت بود.

دو دیدار دوستانه خیلی مهم برابر شباب الاهلی و الشارجه برگزار کردیم که فکر می کنم چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک خواهد کرد.

وی افزود: برای بازی با تیم های این چنینی باید یک سال زحمت کشید تا قهرمان شد و به لیگ قهرمانان آسیا رفت اما ما دو دیدار دوستانه با توجه به ارتباطاتی که سرمربی فولاد در فوتبال امارات داشت، انجام دادیم تا تجربه بیشتر و بهتری را برای آینده کسب کنیم.

بازیکن فولاد خوزستان عنوان کرد: تیم های اماراتی به طور معمول از بازیکنان خارجی پرتعدادی استفاده می کنند و در همین دیدارهای تدارکاتی نیز دیدیم که حریفان ما بیش از 10 بازیکن خارجی را در ترکیب خود داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان بزرگی چون آلکاسر، پیانیچ، مانولاس و… که تا همین چند وقت پیش در مسابقات بزرگ اروپایی برای تیم های مطرح دنیای فوتبال به میدان رفته بودند، به همراه ستاره های خارجی دیگر مانند کایو و کاما را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق اشتباه کردن نداریم / هواداران حامی تیم باشند

حق اشتباه کردن نداریم / هواداران حامی تیم باشند