مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-13ورزشي

تمرکز حوزه هنری بر انتشار مطالب باکیفیت در حوزه دفاع مقدس است


مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گلستان گفت: تمرکز حوزه هنری بر انتشار مطالب با کیفیت در حوزه دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدافعان سلامت، ورزش، محله زنان، فرهنگ و هنر، بحران (بلایای طبیعی) است.

مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گلستان افزود: در هر استان با توجه به مزیت ها و ظرفیت های تاریخی و بومی که دارد چند سرفصل انتخاب و به آن پرداخته خواهد شد که در استان گلستان پنج سرفصل دفاع مقدس، مساجد، مدرسه، پیشرفت و روستا توجه شده است.

وی گفت: دفتر پایداری خاطرات مربوط به دفاع مقدس را جمع آوری و به صورت کتاب منتشر می کند و تمرکز حوزه هنری بر انتشار مطالب با کیفیت است.

کاظمی بیان کرد: ادبیات پیشرفت موضوع مهمی است که به تازگی و به صورت ویژه به آن در حوزه هنری پرداخته می شود و هر اتفاقی صورت بگیرد که منجر شود تا از هرجایی که ایستاده ایم یک قدم جلو تر برداریم پیشرفت محسوب می شود.

مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گلستان اضافه کرد: کتاب قیام پاییزی نوشته غلامرضا خار کوهی در مورد خاطرات کسانی است که در واقعه پنح آذر حضور داشتند با حمایت حوزه هنری استان امسال رونمایی شد.

وی گفت: کتاب مگر ما چند نفر بودیم، نوشته حجت شاه محمدی که نگاهی بر حضور قزاق تبارهای ایرانی دارد در سال 96 با حمایت حوزه هنری رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز حوزه هنری بر انتشار مطالب باکیفیت در حوزه دفاع مقدس است

تمرکز حوزه هنری بر انتشار مطالب باکیفیت در حوزه دفاع مقدس است